30 Μαρ 2017

"Ο Γιαννάκης είναι φτιαγμένος για την Εθνική ομάδα"

Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΕΟΚ, Παναγιώτης Φασούλας, μιλώντας στην εκπομπή Sports.doc της ΕΡΤ ανέφερε τον Παναγιώτη Γιαννάκη ως τον κατάλληλο να διαδεχθεί τον Κατσικάρη στην Εθνική ομάδα: "Η άποψή μου για τον προπονητή είναι, αφού με ρωτάς στα ίσια, γιατί εγώ έχω ξαναπεί… Εγώ θεωρώ πως ο Παναγιώτης Γιαννάκης είναι η καταλληλότερη επιλογή για την Εθνική Ομάδα αυτή την εποχή. Χωρίς ν’ αποκλείω ότι, αν δεν πάει με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και πάει μ’ έναν άλλον προπονητή, που δε μπορώ να σκεφτώ, γιατί δε βλέπω κάποιους διαθέσιμους αυτή τη στιγμή τουλάχιστον, δεν αποκλείω ότι μπορεί να υπάρξει επιτυχία και με άλλον.
Γιατί είναι η ψυχολογία του φτιαγμένη, ο τρόπος που βλέπει το παιχνίδι, ο τρόπος που βλέπει την Εθνική oμάδα φτιαγμένος για την Εθνική oμάδα. Είναι ένας προπονητής που είχε επιτυχίες". Από την πλευρά του ο Παναγιώτης Γιαννάκης εξέφρασε δημόσια την επιθυμία να επιστρέψει, μετά από εννέα χρόνια, στη τεχνική ηγεσία της Εθνικής Ελλάδας, αλλά συμπλήρωσε πως δεν εξαρτάται από τον ίδιο. Μιλώντας σε σπουδαστές ιδιωτικής σχολής, ο Παναγιώτης Γιαννάκης τόνισε: "Δεν θα είχα πρόβλημα να επιστρέψω. Δεν εξαρτάται όμως μόνο από εμένα. Το να υπηρετεί κάποιος την εθνική ομάδα είναι πολύ σημαντικό. Ό,τι και να γίνει, είναι απαραίτητο να υποστηρίζουμε όποιον δουλεύει στην Εθνική".