30 Μαΐ 2016

"Δεν μου κάνει εντύπωση αυτό που συνέβη στον Πουλίδο"

Δύσκολες στιγμές περνάει ο Άλαν Πουλίδο, καθώς έπεσε θύμα απαγωγής στο Μεξικό και ένας άνθρωπος που δούλεψε στην πόλη Βικτόρια, στην οποία απήχθη ο σέντερ φορ του Ολυμπιακού, ο Κρις Χουγκάζ, περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες στον spor fm τι συνέβαινε τα βράδια στην πόλη. «Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αυτό που έγινε στη Βικτόρια. Ήμουν στην ομάδα εκεί. Αρχικά, ήθελα να πάω γιατί μου αρέσει να δουλεύω στο εξωτερικό. Και γι’ αυτό πήγα στο Μεξικό.
Η Βικτόρια είναι μία πόλη 200.000 κατοίκων με μεγάλη εγκληματικότητα, λόγω των καρτέλ ναρκωτικών και των δύο συμμοριών που δρουν εκεί. Είναι πόλη κοντά στα σύνορα με τις ΗΠΑ και τα πάντα περνούν από εκεί. Οι συνθήκες δεν είναι ιδανικότητες και υπάρχει ο φόβος που θέλουν να τον διατηρούν. Ο τρόμος αυτός τους κάνει να μην ζουν όπως θα ήθελαν. Οι Μεξικάνοι κάθε πρωί προσεύχονται να γυρίσουν σώοι στο σπίτι τους το βράδυ. Την ημέρα η ζωή είναι νορμάλ, αλλά το βράδυ όλοι είναι μέσα γιατί δρουν οι συμμορίες με τις μάχες που δίνουν με την αστυνομία και τον στρατό. Μόνο με συνοδεία κυκλοφορείς εκεί. Εγώ είχα οδηγό και φύλακα. Γίνονται συνεχώς εκεί απαγωγές κυρίως σε ανθρώπους που ασχολούνται με τον αθλητισμό. Όμως αυτό δεν έχει να κάνει με τους Μεξικάνους. Είναι καλοί άνθρωποι και έχουν σχεδόν ίδιο ταπεραμέντο με το δικό μας. Στη συγκεκριμένη πόλη δεν θα πήγαινα ξανά. Σε άλλες πόλεις είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα. Σήμερα που έμαθα τι συνέβη με τον Πουλίδο μου άνθρωποι από την ομάδα που ήμουν εκεί, πως τα πράγματα δεν είναι καλά. Λόγω των δύο συμμοριών. Το θέμα, όμως, έχει και πολιτικές προεκτάσεις. Νιώθεις συνέχεια τρόμο εκεί. Υπήρχαν βράδια που άκουγα πυροβολισμούς και το πρωί μαθαίναμε τι γινόταν από τις ειδήσεις. Μαζικοί σκοτωμοί, όπου κατακρεουργούσαν τα θύματα, με πτώματα κομματιασμένα στους δρόμους που τα μάζευαν τα συνεργία. Ήταν από τους λόγους που δεν ήθελα να μείνω και έφυγα πριν το τέλος της σεζόν. Άντεξα εκεί πέντε μήνες. Ήμουν αφοσιωμένος στην ομάδα και ο αθλητισμός φυσικά δεν έχει σχέση με όλα αυτά. Ο κόσμος αγαπάει τις ομάδες του και στο μπάσκετ και στο ποδόσφαιρο. Αυτό αφορά το τι συμβαίνει κυρίως στα βράδια. Δεν έβγαινα ποτέ έξω, παρά μόνο με την ομάδα».